EN
اخبار

اطلاعیه شماره ۵۴- اطلاعیه مهم آموزش در مورد نحوه حضوری شدن کلاسهای مقطع کارشناسی از هفته آینده

اطلاعیه مهم"”

قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی
     پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱٫۰۱٫۱۱ به اطلاع میرساند؛ کلاسهای مقطع کارشناسی دانشگاه از تاریخ یکشنبه ۱۴۰۱٫۰۱٫۲۱ با رعایت کلیه ضوابط و مقررات ، بویژه شیوه نامه های بهداشتی که در اطلاعیه قبل اعلام شد و با توجه به موارد زیر حضوری تشکیل خواهد شد ، لذا انتظار می رود دانشجویان از این فرصت نهایت استفاده را نموده تا ضمن جبران کلاسهای مجازی با آمادگی بیشتر در امتحانات حضوری پایان ترم شرکت نمایند. 
1- در هفته آینده روزهای یکشنبه و سه شنبه ( ۲۱ و ۲۳ فروردین ) کلیه کلاسها حضوری و روزهای شنبه و دوشنبه (۲۰ و ۲۲ فروردین ) مجازی است و در هفته بعد، شنبه و دوشنبه حضوری و یکشنبه و سه شنبه مجازی خواهد بود و این روند تا اطلاع ثانوی و آمادگی کامل برای حضوری شدن تمامی کلاس ها تا پایان ترم ادامه خواهد داشت. 
lms 2-همزمان با کلاسهای حضوری از دسترس خارج شده تا دانشجویان ملزم به حضور در دانشگاه باشند.
3- چنانچه استثنائا در ایام تشکیل کلاسهای حضوری مقرر شود برخی از کلاسها مجازی باشد، از قبل استاد مربوط و دانشجویان توسط آموزش در جریان قرار خواهند گرفت. 
4-زمان و محل تشکیل کلاسهای مستقل پسران ( عمومی و برخی از کلاس های رشته حقوق ) در سایت واحد دماوند اعلام میشود و کلاس های مشترک آنها تابع این اطلاعیه خواهد بود.. 
5-افراد مبتلا به کرونا و دارای بیماری‌های زمینه ای ( با تشخیص پزشک ) مجوز شرکت در کلاسهای حضوری را ندارند و غیبت آنها با ارائه گواهی موجه تلقی خواهد شد.  
6-کلاسهای تخصصی کارشناسی رشته معماری و برخی از کلاس ها که قبلا حضوری بوده است کماکان طبق برنامه ادامه خواهد داشت و مابقی دروس از این برنامه تبعیت خواهد نمود.
7- حضور دانشجویان در دانشگاه به هر دلیل از جمله کلاس های حضوری تابع ضوابط و مقررات ویژه ای ( رعایت شئونات دانشجویی و پوشش ظاهری ) است که هر دانشجو ملزم به رعایت آن می باشد. 
نقی شجاع               
معاون آموزشی دانشگاه
  • نویسنده : امور اساتید یاراللهی
    • امتیاز :
    • 6
    • 14
  • تاریخ انتشار : 1401/01/15
  • تعداد مشاهده : 2750 بار
پربیننده ترین خبر ها





کانال جدید اطلاع رسانی دانشگاه

کانال تلگرامی جدید اطلاع رسانی دانشگاه به آیدی(ed_ihe@)فعال شد. این کانال مختص کلیه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته واحد تهران می باشد.


برنامه های انجمن علمی زبان انگلیسی (نشست تخصصی ویژه اساتید)

انجمن علمی با همکاری گروه آموزشی زبان انگلیسی مؤسسه آ.ع ارشاد دماوند و زیر نظر معاونت فرهنگی دانشجوبی، نشست تخصصی ویژه اساتید با عنوان «روش‌های پژوهش در مطالعات ترجمه به عنوان یک رشته‌ی میان رشته‌ای» را برگزار می‌کند.


برنامه‌های انجمن علمی زبان انگلیسی (نشست علمی و رونمایی از نشریه انجمن)

انجمن علمی زبان انگلیسی زیر نظر معاونت فرهنگی دانشجویی موسسه آ.ع ارشاد دماوند نشست علمی «تاریخ نگاری ترجمه‌ی زنان در ایران» را برگزار می‌کند.



دفتر مركزي: واحد تهران

آدرس : تهران . خیابان انقلاب . ابتدای خیابان وصال شیرازی . خیابان شهید رضا نایبی . پلاک 21

موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ارشاد دماوند

  • شماره تماس : 7-66483602-021
  • شماره فکس : 66483608-021
  • کد پستی : 1416834311
  • ایمیل دانشگاه: info-er@e-damavandihe.ac.ir

طراحی سایت پافکو