EN
اخبار

اطلاعیه مهم در مورد درس تربیت بدنی و ورزش 1

no picture

" اطلاعیه مهم در مورد درس تربیت بدنی و ورزش 1 "

" نیمسال اول 98-97 "

با توجه به تغییر عنوان و محتوای دروس تربیت بدنی توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از نیمسال دوم 93-92 ، دانشجویان برای انتخاب واحد این درس باید نکات ذیل را مورد عنایت ویژه قرار دهند .

  1. دانشجویانی که تربیت بدنی 1 را در ترمهای قبل گذرانده اند باید ورزش 1 را اخذ و بگذرانند .
  2. کلیه دانشجویان ترم 7 که نتوانسته اند درس تربیت بدنی و دانشجویان ترم آخر (اعم از پیوسته و ناپیوسته ) که موفق به اخذ درس ورزش 1 نشده اند باید تا تاریخ 97/06/15 به آموزش مراجعه و کد درس مورد نظر خودرا برای اخذ ، به کارشناس ذیربط اعلام نمایند .
  3. دانشجویانی که دارای شرایط خاص بوده و قادر به حرکات ورزشی ( طبق نظر پزشک متخصص ) نیستند ، حداکثر تا تاریخ 97/06/19 به آموزش مراجعه و واحد خود را اصلاح نمایند.

  1. دانشجویانی که حکم قهرمانی دارند ( رتبه 1 ، 2 ، 3 کشوری و رتبه 1، 2 ، 3 استانیکه حداکثر 3 سال از آن گذشته باشد ) مجازند هر دو درس تربیت بدنی ( تربیت بدنی و ورزش 1 ) را همزمان اخذ نموده و ضمن عدم پرداخت شهریه این دو درس ، با حضور در کلاس و کمک به استاد در پایان ترم از نمره عالی برخوردار شوند ، این دانشجویان ، قبل از انتخاب واحد ، احکام قهرمانی خود را باید به آموزش تحویل داده و در اولین جلسه حضور در کلاس نیز کپی تائید شده آنرا به استاد ارائه نمایند .

  1. رشته های تخصصی اساتید برای ورزش 1 ، خانم مهدی اسلام – بسکتبال ، خانم یزدان پژوه – والیبال ، خانم نوری – بدمینتون        می باشد.

مسئولیت انتخاب واحد دانشجویانی که خلاف این اطلاعیه ( تحت هر عنوان ) انجام دهند  با خود دانشجو  خواهد بود .

آموزش

  • نویسنده : امور اساتید یاراللهی
    • امتیاز :
    • 1
    • 1
  • تاریخ انتشار : 1397/06/03
  • تعداد مشاهده : 9136 بار
پربیننده ترین خبر ها





کانال جدید اطلاع رسانی دانشگاه

کانال تلگرامی جدید اطلاع رسانی دانشگاه به آیدی(ed_ihe@)فعال شد. این کانال مختص کلیه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته واحد تهران می باشد.


برنامه های انجمن علمی زبان انگلیسی (نشست تخصصی ویژه اساتید)

انجمن علمی با همکاری گروه آموزشی زبان انگلیسی مؤسسه آ.ع ارشاد دماوند و زیر نظر معاونت فرهنگی دانشجوبی، نشست تخصصی ویژه اساتید با عنوان «روش‌های پژوهش در مطالعات ترجمه به عنوان یک رشته‌ی میان رشته‌ای» را برگزار می‌کند.


برنامه‌های انجمن علمی زبان انگلیسی (نشست علمی و رونمایی از نشریه انجمن)

انجمن علمی زبان انگلیسی زیر نظر معاونت فرهنگی دانشجویی موسسه آ.ع ارشاد دماوند نشست علمی «تاریخ نگاری ترجمه‌ی زنان در ایران» را برگزار می‌کند.



دفتر مركزي: واحد تهران

آدرس : تهران . خیابان انقلاب . ابتدای خیابان وصال شیرازی . خیابان شهید رضا نایبی . پلاک 21

موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ارشاد دماوند

  • شماره تماس : 7-66483602-021
  • شماره فکس : 66483608-021
  • کد پستی : 1416834311
  • ایمیل دانشگاه: info-er@e-damavandihe.ac.ir

طراحی سایت پافکو