EN
اخبار

نکات قابل توجه و مهم در مورد امتحانات پایان نیمسال دوم 97و96

اطلاعیه

نکات قابل توجه و مهم در مورد امتحانات پایان نیمسال دوم 97-96

دانشجویان گرامی:

  1. کارت ورود به جلسه امتحان :

هر دانشجو حداکثر تا تاریخ 31/2/97 فرصت دارد پس ازتسویه حساب الکترونیکی شخصاً پرینت کارت ورود به جلسه امتحانات (که زمان امتحان و شماره صندلی فرد در آن قید شده است )را دریافت نماید . لذا دانشجو برای رفع هر گونه مشکل اعم از عدم دسترسی به سایت ، پرداخت و دریافت سفته ، تکمیل کسری پرونده آموزشی ، باید قبل از زمان مقرر اقدام نماید ، مراقبین امتحان بدون ارائه کارت ورود به جلسه و کارت دانشجویی مجوز اخذ امتحان از دانشجویان را ندارندو مراجعه دانشجوبه آموزش در روز امتحان برای دریافت کارت ورود به جلسه مجوزی ندارد .

  1. دانشجویانی که بیش از حد مجاز (3/16) در کلاس هر درس غیبت داشته باشند،نمره آن درس صفر منظور و دانشجو حق شرکت در امتحان پایان ترم را ندارد. لذا اینگونه دانشجویان قبل از امتحانات باید ضمن مذاکره با استاد تکلیف خود را برای حضور در جلسه امتحان مشخص وبه واحدامتحانات نیز اطلاع دهند.
  2. امتحان رأس ساعت اعلام شده برگزار می‌گردد (طبق آخرین برنامه اعلام شده)، لذا برای پیشگیری از تاخیر ورود و محرومیت از امتحان حضور دانشجویان حداقل 30 دقیقه قبل از آزمون در دانشگاه ضروری است.

تبصره  : به دانشجویانی که با مجوز آموزش اجازه حضور در جلسه امتحان را پیدا کرده اند ، بابت تأخیرورود به آنها وقت اضافه داده نخواهد شد .

  1. دانشجویان موظفند صورت جلسه حضور و غیاب را امضاء نمایند. عدم امضاء به منزله غیبت و تخلف در جلسه امتحان محسوب خواهد شد. دانشجو پس از توزیع برگه سوالات اجازه ترک جلسه امتحان را نخواهد داشت .
  2. غیبت در جلسه امتحان پایان نیمسال به منزله نمره صفر برای درس مورد نظر تلقی می‌گردد.

تبصره: دانشجویانی که به هر دلیل بیش از دو  جلسه امتحان غیبت دارند می توانند پس از برگزاری آخرین امتحان با در دست داشتن گواهی پزشکی یا مدارک معتبر دال بر عدم حضور درامتحان به آموزش دانشگاه مراجعه و درخواست حذف درس نمایند، بدیهی است در صورت عدم مراجعه ، نمره درس مربوط صفر منظور میگردد.

  1. همراه داشتن هر گونه کتاب، جزوه، یادداشت و ... در جلسه امتحان تخلف محسوب می‌شود و مسئولیت حفظ و نگهداری این وسایل در خارج از جلسه امتحان نیز به عهده دانشجو می‌باشد.
  2. همراه داشتن موبایل ،هندزفری ،اپل واچ یاسایر وسایل مشابه (خاموش یا روشن )در جلسه امتحان به نحوی که توسط مراقب قابل رویت باشد تخلف محسوب و برابرضوابط با دانشجو رفتار خواهد شد(این وسایل درمحلی نگهداری شود که قابل مشاهده نباشد)

تبصره: عدم رعایت مفاد بند  6و7 تخلف در جلسه امتحان، علاوه بر تنبیه انضباطی، به منزله اخذ نمره 0.25 در درس مورد نظر می‌باشد.

  1. دانشجویانی که همزمان در یک ساعت دو امتحان دارند باید حداقل نیم ساعت قبل از امتحان به کارشناس آموزش مراجعه و در مورد چگونگی انجام امتحان دروس خود کسب تکلیف نمایند. ( بدیهی است برای هرامتحان به تفکیک وقت مقرر در برگه سوال داده خواهد شد .

9دانشجویانی که به نمره استاد اعتراض دارند، باید حداکثر یک هفته پس از اعلام نمرات موقت، با مراجعه به سایت دانشگاه ، اعتراض خود را نسبت به نمره استاد اعلام نمایند.

10.دانشجویان بایدکارهای علمی، تحقیق، پروژه و ... را قبل از امتحان فقط به استاد درس مورد نظر تحویل دهند.

با تشکر

دایره امتحانات

  • نویسنده : امور اساتید یاراللهی
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1397/02/24
  • تعداد مشاهده : 1516 بار
پربیننده ترین خبر ها





کانال جدید اطلاع رسانی دانشگاه

کانال تلگرامی جدید اطلاع رسانی دانشگاه به آیدی(ed_ihe@)فعال شد. این کانال مختص کلیه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته واحد تهران می باشد.


برنامه های انجمن علمی زبان انگلیسی (نشست تخصصی ویژه اساتید)

انجمن علمی با همکاری گروه آموزشی زبان انگلیسی مؤسسه آ.ع ارشاد دماوند و زیر نظر معاونت فرهنگی دانشجوبی، نشست تخصصی ویژه اساتید با عنوان «روش‌های پژوهش در مطالعات ترجمه به عنوان یک رشته‌ی میان رشته‌ای» را برگزار می‌کند.


برنامه‌های انجمن علمی زبان انگلیسی (نشست علمی و رونمایی از نشریه انجمن)

انجمن علمی زبان انگلیسی زیر نظر معاونت فرهنگی دانشجویی موسسه آ.ع ارشاد دماوند نشست علمی «تاریخ نگاری ترجمه‌ی زنان در ایران» را برگزار می‌کند.



دفتر مركزي: واحد تهران

آدرس : تهران . خیابان انقلاب . ابتدای خیابان وصال شیرازی . خیابان شهید رضا نایبی . پلاک 21

موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ارشاد دماوند

  • شماره تماس : 7-66483602-021
  • شماره فکس : 66483608-021
  • کد پستی : 1416834311
  • ایمیل دانشگاه: info-er@e-damavandihe.ac.ir

طراحی سایت پافکو