| ورود
اوقات شرعي
صفحه اخبار

تودیع و معارفه دبیر کانون بسیج

مراسم تودیع و معارفه دبیر کانون بسیج دانشجویی انجام شد

در این مراسم که با حضور قائم مقام موسسه جناب آقای نوروزی، معاون فرهنگی دانشجویی سرکار خانم رحمانی، کارشناس فرهنگی دانشجویی سرکار خانم اکرمی، سرکار خانم محمدی معاونت خواهران بسیج استان تهران، جناب آقای کمان کش مسئول بازرسی بسیج استان، جناب آقای صیفی مسئول واحد آمار بسیج استان، سرکار خانم اسدی دبیر پیشین کانون، سرکار خانم عسگری دبیر جدید کانون و تعدادی از اعضای تشکل بسیج دانشجویی برگزار شد، بر اهمیت جایگاه بسیج دانشجویی تاکید گردید. ضمن سپاس از زحمات سرکار خانم اسدی، برای سرکار خانم عسگری آرزوی توفیق روزافزون از درگاه حضرت حق داریم.

در این مراسم ابتدا سرکار خانم رحمانی توضیحاتی در مورد فعالیت های انجام شده بسیج دانشجویی ارائه و از زحمات خانمها اسدی و عسگری تجلیل کردند.

سپس خانم عسگری گزارشی اجمالی از فعالیت بسیج دانشجویی در سال تحصیلی گذشته را ارائه کردند.

سپس جناب آقای نوروزی توصیه هایی را به دانشجویان بیان فرمودند و با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج، بر اهمیت عملکرد ما به عنوان داعیه دار بسیج و مطیع امر الهی تاکید کردند که می بایست در عمل اثبات کنیم که نمونه و الگوی مناسبی برای سایر دانشجویان هستیم. در جای دیگری از سخنان خود با اشاره بر راه پیامبران به ویژه پیامبر مکرم اسلام افزودند: پیامبر راهش سجایای انسانی بود، ما پیامبر و امام و رهبر داریم که الگوی ما هستند تلاش کنیم در همین راه حرکت کنیم. در جامعه دانشگاهی بدانید که مسئولیت شما به عنوان تشکل سنگین است و بسیج لشگر مخلص خداست. در کارهای اجتماعی نیز همدیگر را بهره مند کنید امام وقتی آمدند گفتند رمز پیروزی وحدت است. رمز بقا هم همین است و این را باید در جامعه رواج دهیم.

سپس خانم اسدی توضیحاتی در مورد فعالیت هایشان ارائه کردند.

خانم محمدی نیز از دانشجویان سپاسگزاری کردند و لوح تقدیری توسط معاون فهرنگی به خانم اسدی به پاس تلاش هایشان اهدا شد.

در ادامه اقای کمان کش توضیحاتی در مورد تشکلات بسیج بیان نموده و در نهایت آقای صیفی حکم خانم عسگری را قرائت نمودند.

  • نویسنده : کارشناسی فرهنگی دانشجویی
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/04/03
  • تعداد مشاهده : 2416 بار