| ورود
صفحه اخبار

ضوابط انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 98-97

undefined

« دستور العمل و ضوابط  انتخاب واحد در  نیمسال اول 98-97  »

 دانشجویان عزیز طبق جدول اعلام شده و با توجه به موارد ذیل می توانند با ورود به سایت ، انتخاب واحد نمایند .

  1. با احتمال بروز اشکال در سایت چند روز قبل از انتخاب واحد (حداکثر تا 97/6/1) ضمن واریز وجه و تسویه مالی (طبق اطلاعیه مالی) ، کنترل کاربری و پسورد خود را در اولویت قرار دهید . تا روز انتخاب واحد با مشکل مواجه نشوید .
  2. کلیه دانشجویان ملزم به رعایت انتخاب واحد از چارت درسی (کلیه چارت های درسی برای هر ورودی در سایت موجود است) کد گروههای خاص خود هستند ( مدیریت پیوسته و ناپیوسته به طور مشترک 3000 ، 3100و3200 – مهندسی کامپیوتر ناپیوسته 5300 – حسابداری پیوسته 1000 – حسابداری ناپیوسته 1100 – ادبیات زبان 2000 – مترجمی زبان 2100  - آموزش زبان 2200 – حقوق 4000 – مهندسی صنایع 5000-   IT، علوم کامپیوتر و نرم افزار5100 و5200-  کارشناسی معماری 5400 – کارشناسی ناپیوسته معماری 5500 ) و به هیچ عنوان مجوز انتخاب درس از گروههای دیگر را نخواهند داشت و درصورت عدم رعایت این نکته عواقب ناشی از آن به عهده دانشجو است .(دانشجویان کارشناسی ارشد نیز باید از کد گروه های خاص خود واحد اخذ نمایند)
  3. چون امکان اخذ و اصلاح انتخاب واحد به صورت دستی توسط آموزش وجود ندارد ، دانشجو صرفاً از طریق سایت قادر به انتخاب واحد خواهد بود و حضور وی در طول مدت انتخاب واحد در دانشگاه به هیچ عنوان به مصلحت نمی باشد. (به استثنا دانشجویان کارشناسی ارشد برای تمدید پایان نامه )
  4. دانشجویان مقطع کارشناسی که ترم قبل ( 2-96 ) مشروط شده اند باید حداکثر 14 واحد انتخاب کنند. حداقل انتخاب 12 واحد است.
  5. افرادی که در سه ترم (دانشجویان کارشناسی ناپیوسته و ارشد دو ترم) مشروط شده اند به هیچ وجه حق انتخاب واحد نداشته و باید در اسرع وقت جهت تعیین تکلیف به آموزش مراجعه کنند.
  6. مسئولیت رعایت پیش نیاز ( بویژه در نیمسال دوم )   عدم تداخل دروس ، هم زمانی امتحان دروس و عدم اخذ دروس به صورت هم نیاز فقط به عهده دانشجو خواهد بود.
  7. انتخاب هم زمان دروس گروه معارف (اندیشه 1 ، اندیشه 2، فلسفه اخلاق، قانون اساسی ،ریشه های انقلاب ، تفسیر موضوعی قرآن، تاریخ فرهنگ و تمدن، تاریخ امامت و آیین زندگی) مجوزی نخواهد داشت.
  8. درس آئین زندگی به جای فلسفه اخلاق ، ریشه های انقلاب به جای قانون اساسی ، تاریخ امامت به جای تاریخ فرهنگ می باشد لذا دانشجویان باید فقط یکی از این زوجها را در طول تحصیل بگذرانند .
  9. انتخاب همزمان دو درس "تربیت بدنی و ورزش1" در یک ترم حتی برای دانشجویان ترم آخر مجاز نمی باشد.

10-دروس یک واحدی اختیاری کارشناسی حقوق طبق مصوبه وزارت علوم دو ساعت در هفته ارائه می شود و شهریه آن نیز دو واحد خواهد بود .

11-اساتید کار آموزی آقایان احمدی ، ناهید ، شریف عسگری و خانم میرچی صرفاً برای رشته مدیریت کسب و کار می باشند و رشته های دیگر مجاز به انتخاب این اساتید نیستند .

12-دانشجویان کارشناسی ارشد  باید به نحوی انتخاب واحد نمایند که طبق چارت درسی خود (و کدگروه خاص همان رشته)، پس از اخذ تمامی دروس ترم های پایین تر اقدام به اخذ واحد از ترمهای بالاتر کنند .ضمناً دروس جبرانی را تا پایان ترم 2 گذرانده باشند.

13-دانشجویان ارشد ترم آخر برای دریافت پایان نامه یا تمدید پایان نامه و دانشجویان آموزش محور باید پس از پرداخت هزینه مربوط به امور مالی شخصاً برای اخذ واحد حداکثر تا تاریخ 97/6/1 به کارشناس تحصیلات تکمیلی مراجعه کنند .

14-  دانشجویان کارشناسی ارشد حقوق جزا  که در نیمسال اول درس یک واحد متون حقوقی 1 را اخذ نموده اند این درس در چارت این رشته به 2 واحد جبرانی اصلاح گردیده لذا این دانشجویان در صورت اخذ نمره قبولی در این درس باید در نیمسال دوم این درس را به صورت 2 واحد اخذ و بگذرانند درصورت مردودی باید مجدداً 2 واحد جبرانی را اخذ کنند .                        

آموزش

  • نویسنده : امور اساتید یاراللهی
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1397/05/01
  • تعداد مشاهده : 6742 بار